Followers

selagi cinta dan kasih nye kuat untuk ku... selagi tu cinta bertahan.. selagi cintanya seteguh untuk ku.. selagi itu teguh cinta ini ku pertahankan.... walaupun depan ku banyak ranjau dan duri.. demi cinta dan kasih nye.. cinta ku tetap kuat..

Everyone wants happiness .. not pain. but we cannot get a rainbow without a little rain. be strong laili..

Wednesday, October 26, 2011

SERI BAHAGIA.... ... RM35 termasuk pos





Pengasas SERI BAHAGIA ialah Ustaz Omar Bin Sulaiman
(Penceramah / Pendakwah Bebas )

Kebaikan :
Mengecutkan Peranakan dan Kembali dara
Menambah nafsu hubungan kelamin
Menetapkan kedudukan rahim
Menaikkan wajah/seri muka
Memperbetulkan perjalanan angin
Senggugut
Keputihan
Menghilangkan bisa bisa badan, sakit tumit, sakit lutut
Menambah kecergasan
Buasir

RM35 TERMASUK POS ....


Kandungan :
Serapat
Daun Tutup Bumi
Habatu Sauda
Akar Semalu
Kacip Fatimah

Cara Pengambilan:
Untuk wanita yang tidak mempunyai masalah hanya perlu mengambilnya satu kapsul sehari. Jika masalah kronik disyorkan dua kapsul sehari pagi dan malam. Selain itu herba Seri Bahagia ini juga tidak boleh dilangkah. Bagi wanita yang menghadapi masalah hamil juga boleh mengamalkannya. Ada yang telah sembilan tahun tidak mempunyai cahayamata, apabila mengambil herba Seri Bahagia terus mengandung ( Insya’allah dengan izinnya ). Namun demikian herba ini tidak boleh diambil selama tempoh kehamilan.

Kandungan utama Herba Seri Bahagia ialah habbatus sauda. Hampir semua jamu ataupun ubatan tradisional yang berkaitan dengan menguatkan tenaga batin dan mengetatkan untuk wanita mengandungi Nigella Sativa. Habbatus sauda boleh membantu dan menguatkan fungsi-fungsi kelenjar tiroid, mengawal lemak berlebihan dan mengatasi masaalah kegemukkan serta menegangkan kulit muka. Ia juga merupakan ubat paling mujarab dan berkesan untuk mereka yang ingin kelihatan awet muda.

Bagi yang mengalami masalah keputihan berlebihan dan luarbiasa ,kemudian ditambah pula bau kurang menyenangkan juga boleh mengamalkan Herba Seri Bahagia ini. Kesannya boleh dilihat dengan serta-merta selepas mengamalkannya selama seminggu. Insya Allah. Selain itu ,ia juga boleh menyembuhkan luka yang tersumbat pada saluran tiub fallopio atau kilang ovari.Dengan ini dipercayai amalan keatas herba ini boleh membantu masalah kesukaran mendapatkan cahayamata. Sebagai wanita, banyak penyakit yang berkaitan dengan kesuburan dimana ia boleh mempengaruhi tahap kesihatan.Ini kerana rahim yang subur boleh menghalang semua penyakit seperti keputihan,senggugut ,haid tidak teratur,lemah tenaga batin dan hilang keanjalan.

Antaranya keputihan ,otot sekitar faraj longgar, bau yang kurang enak dan rahim jatuh, semua mempunyai kaitan dengan kesuburan rahim. Dengan adanya rahim ,wanita ada haid kemudian hormon akan dikeluarkan bagi membolehkan badan melawan penyakit ,awet muda dan banyak lagi.

Selain itu, amalan keatas Herba ini boleh mengatasi masalah kelesuan atau penat serta mengembalikan tenaga biarpun anda kurang tidur atau mengalami tekanan/ stress. Amalan Herba ini juga mampu membantu wajah muda berseri, tubuh yang lebih sihat dan cergas.

Amalan Herba ini bukan sekadar untuk yang sudah bersalin, berkahwin malah ianya baik untuk semua wanita pelbagai peringkat usia. Jika dimulakan amalan ini sedari anak dara, ianya merupakan 'bonus' dalaman untuk tubuh badan..Insya Allah..

Cara Pengambilan:
Dimakan - 1 atau 2 biji sehari.
Perempuan haid & hamil tak boleh makan.
Sebaik-baiknya dimulakan dengan Surah Al-Fatihah dan Selawat ( 3 x )

No comments:

Post a Comment